ارجاع کالا در اسنپ شاپ

روش های مرجوعی کالاها در اسنپ شاپ

 

با توجه به رویه نظارت اسنپ شاپ بر عملکرد فروشندگان و کالاهای ارسالی از انبار، تمام تلاش این شاپ برای افزایش کیفیت خدمات، به‌ویژه افزایش رضایت مشتریان از کالاهای دریافتی متمرکز است. در صورت تمایل به بازگرداندن یا تعویض محصولات خریداری‌شده به هر دلیل میتوانید با در نظر گرفتن نکات زیر کالای خود را تعویض کنید یا به فروشنده خود برگردانید.

  • حداکثر ظرف مدت ۷ روز کاری پس از دریافت کالای خریداری شده، درخواست بازگرداندن یا تعویض کالا را ارسال نمایید.
  • برای اعلام درخواست بازگرداندن یا تعویض کالا، لطفا از ساعت ۹ الی ۲۴ با شماره ۰۲۱۹۶۶۱۲۶۱۲ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی مرجوعی، به زودی با شما تماس خواهند گرفت و اقدامات لازم را انجام خواهند داد. لطفا توجه داشته باشید که فقط با اسنپ شاپ برای اعلام درخواست تماس بگیرید و از تماس مستقیم با فروشنده خودداری کنید.
  • پس از بررسی و تائید درخواست توسط پشتیبانی اسنپ شاپ، محصول مرجوعی تعویض یا مبلغ کالا به شما بازگردانده خواهد شد. در صورتی که تعویض امکان‌پذیر نباشد، مبلغ کالا به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
  • اگر از کد تخفیف در خرید کالا استفاده کرده‌اید، فقط مبلغ پرداختی به‌حساب شما بازگردانده خواهد شد و امکان استفاده مجدد از کد تخفیف وجود نخواهد داشت.
  • هزینه حمل‌ونقل مرجوعی بر عهده اسنپ شاپ خواهد بود.
  • پس از تائید درخواست مرجوعی توسط کارشناسان اسنپ شاپ و هماهنگی برای دریافت کالا، مامورین دریافت کالا برای بازپس‌گیری به آدرس مندرج در سفارش اعزام خواهند شد.
  • مبلغ پرداختی به شما پس از دریافت کالا توسط اسنپ شاپ، حداکثر ظرف ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

 

شرایط ارجاع کالاهای اسنپ شاپ

 

در صورت انصراف مشتری، بازگشت کالا فقط در شرایط اولیه (بسته‌بندی در وضعیت اولیه) امکان‌پذیر است و پس از تائید پشتیبانی اسنپ شاپ انجام می‌شود.

بسته‌بندی کالای خریداری‌شده باید در شرایط اولیه باشد. بنابراین، هنگامی که مطمئن شدید که تمایل به بازگشت کالا ندارید، از هرگونه پاره شدن، مخدوش شدن بسته‌بندی، برچسب‌زدن و نوشتن هر چیزی مانند آدرس پیش از طی ۷ روز پس از دریافت کالا خودداری کنید. همچنین، اگر کالای شما دارای گارانتی است، کارت گارانتی و جعبه را در وضعیت اولیه نگهداری کنید.

کالای اصلی همراه با تمامی لوازم جانبی و متعلقات و هدایای ارسالی فروشگاه و فاکتور خرید باید در بسته‌بندی اولیه قرار گیرد.

در صورتی که ایراد کالا یا هر موردی که باعث درخواست تعویض یا بازگشت کالا شود، بدون روشن شدن یا استفاده کردن از روی بسته‌بندی مشخص باشد، کالا باید بدون باز کردن بسته‌بندی اولیه توسط مشتری برگشت داده شود.

کالاهای دارای گارانتی باید در صورت ایراد به همراه شرکت گارانتی‌کننده پیگیری شوند، بنابراین اطلاعات مربوط به گارانتی را نگهداری کنید؛ زیرا در صورت از دست رفتن آن، اسنپ شاپ مسئولیتی نخواهد داشت.

کالاهای نیازمند نصب توسط شرکت مجاز (مانند تلویزیون و یخچال) در صورت مشکل باید با نامه شرکت مربوطه برگشت داده شوند. این کالاها در صورت عدم نصب توسط نمایندگی‌های مجاز از خدمات پس از فروش اسنپ شاپ خارج می‌شوند و امکان بازگرداندن و تعویض آنها وجود ندارد.

در مورد کالاهای شکستنی، هر گونه آسیب ظاهری باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش به پشتیبانی اطلاع داده شود.

در مورد کالاهایی که اطلاعات شخصی مانند گذرواژه و نام کاربری را نیاز دارند (مانند لپ‌تاپ و تلفن همراه)، قبل از بازگشت دستگاه، اطلاعات را از روی آن حذف کنید تا اطلاعات شخصی شما محافظت شود.

کالاهای دسته‌بندی لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه فقط در صورت حفظ بسته‌بندی در شرایط اولیه و پلمپ نشده قابل بازگشت هستند.

کفش ها نباید دچار تاخوردگی، لکه، بو و ... شده باشند و تگ آنها باید به کفش متصل و جدا نشده باشد.

با توجه به حساسیت بهداشتی، کالاهای مانند لباس زیر، لباس کودک و ماسک قابل بازگشت نیستند. لذا پیش از خرید اطمینان حاصل کنید.

لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل بهداشت، قابل بازگشت نیستند؛ با این حال، اگر کالا معیوب است، می‌توانید برای بازگرداندن آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که محصول مرجوعی باید پلمپ شده و در شرایط اولیه باشد.

همه کالاهایی که با عبارت "غیر قابل بازگشت به دلیل انصراف از خرید" علامت‌گذاری شده‌اند، امکان بازگشت را ندارند.

کالاهای شخصی‌سازی‌شده مانند طلا و زیورآلات دست‌ساز امکان بازگشت به دلیل انصراف از خرید را ندارند.

همه کالاهایی که درخواست مرجوعی آنها به دلیل محرز شدن غیر اصل بودن کالا تائید شده باشد، حتی پس از باز شدن محصول، قابل بازگشت هستند. این موضوع در صفحه توضیحات محصول مشخص نیست.

با توجه به نکات و شرایط ذکر شده در این مقاله با اطمینان از اسنپ شاپ خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.این شاپ با در نظر گرفتن راهکار های مذکور به مشتریان خود این اطمینان را میدهد که رضایت مشتری و کیفیت کالاهای ارسال شده برایش اهمیت دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.